miércoles, 21 de febrero de 2018

Tachograph - Drivers European Union

După multi ani de bătut cu capul de masă, am reușit să scot la lumina zilei, mare parte din "gunoiul" pe care îl inghesuie "gradații" acestui sistem sub pielea celui mai mic în grad din Transportul Rutier UE, adică sub pielea persoanei care exercita funcția de "șoferul profesionist".
Poate că n-am înțeles eu bine litera și sensul întregului cumul de legislație ce converge și apasă pe umerii șoferului, nu zic "nu", dar pentru asta am strâns ce date am putut și eu, din activitatea mea în acest tip de munca (activitatea laborală, cum ii spunem noi, românii spaniolizati), date pe care le pun pe masa, nu în contra vreunei persoane, nu în contra vreunei intreprinderi, ci pentru a vedea în primul rând eu (ca sub pielea mea, intrară faptele consemnate de datele astea), și deodată cu mine, orice alta persoana interesata, unde este greșeală și, dacă se poate sa o îndreptăm, ca sa nu mai sufere si alții din cauza acelor erori din care pretind ca am suferit eu.

Imaginea acestei munci este asemeni unui mozaic, compus din bucățele atât de mici, și trebuiesc atât de multe, ca să iți redea măcar o părticică din întregul imaginii, că nici nu iți vine sa te apuci vreodată, sa le strângi.
Dar eu, deși mi-am dat seama din start că este o treabă extrem de anevoioasă, m-am apucat (prin 2008, când am văzut că am intrat ca pestele într-o vârșă și nu mai aveam cale de întors, ci doar de mers spre înainte) si am păstrat "bucățele", pe care mi le dădea la mână, angajatorul.
Unde angajatorul este "creierul", iar angajatul este "mână" (mână, de lucru), și unde creierul (și în acest convențional caz) conduce mâna, prin niște impulsuri la fel de invizibile ca în relația naturală (și nu convențională) dintre creier si mană.
Din "piesele" pe care mi le-a generat "creierul" meu de împrumut (când ești angajat, o parte din creier (aceea care decide singura), o lași acasă, alea 8-9 ore zilnice cât joci rolul subordonatului (apoi, revii la ea), deci din piesele astea, pot încerca meseriașii adevărați sa reîntregească imagine.
Scheletul imaginii l-am cam făcut (deja) eu singur, dar singur lucrând la o minuțiozitate ca asta, iți mai trebuie vreo doua vieți ca sa termini întregirea imaginii.

Altfel spus "creierul" (cel din ecuația ce am început-o mai sus) este asemeni unui "șahist", iar "mâna de lucru", este asemeni unei "piese vii" (piese care se deplasează singura de la penultima "pătrățica" indicata de asa-zisul "creier", la ultima (cronologic vorbind) "pătrățica" indicată.

 Ca și la șah, dacă "creierul" indică (spre un exemplu), "Calul de la B1, la C4", arbitrul partidei, nu este normal sa pedepsească "executantul" traiectului respectiv, ci pe "creierul" care a programat mutarea greșită.
Nu știu cum o fi în alte părți ale lumii, dar în lumea soferească din UE, considerarea drept "complicitate" (complicitate "angajat-angajator), a executării programului primit, este cauza principală a degradării de la o zi la alta, vieții laborale și sociale a persoanelor care îndeplinesc funcție de "șofer profesionist" in cadrul Transportului Rutier UE.

Una peste alta, nu vroiam să mă lungesc atâta, ci vroiam doar să spun că datele adunate de mine (asemeni unor bucatele de mozaic), s-au adunat destul de multe, si ca sa nu se piardă, am făcut mai multe copii dintre acelea care în informatica se numesc "copii de securitate", și am trimis din ele, la Comisia UE, la Parlamentul UE, la Consiliul UE, apoi in Romania la Ministerul Muncii și Justiției Sociale + la Inspecția Muncii, și în Spania la "Ministerio de Empleo y Seguridad Social" + "Ministerio de Fomento".

 In strungărie, sau in lumea piloților de avioane, dacă respecți "cotele", "desenelor tehnice" care iti sunt date spre executare, nu iei premiu dar . . . iți iei salariul.

 In șoferie însă, dacă respecți legea, te îngropi mult mai rau, mult mai mult, decât dacă o fentezi, decât dacă o ocolești, decât daca o eludezi.
Angajatorul (pe de o parte) si "autoritățile Statului" (pe de o alta parte), lucrează mana în mana (din 2006) la înrobirea si extorcarea "șoferului profesionist".


Dar, mai pe larg despre tema asta, găsește orice persoana interesată, într-a mea pagină web numită
(ca și titlul acestei postări) "Tachograph - Drivers European Union"
Ideal ii vine, cui vrea sa înțeleagă mecanismul, mecanica acestei adevărate "mașinării de eludat legi, eludare care duce la o evaziune fiscala care, cred ca, nici n-a văzut Parisul :) , ar trebui sa imprime bucata cu bucata cele vreo 9.000 de elemente conținute de folderul numit "Dreptul Persoanelor. Tratamentul de Date" (folder care se găsește in pagina web, formatul "blog" nu permite (sau nu știu eu ca permite, aducerea aici de "marfa" din Google Drive (spre un ex)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.